Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 15:13:34 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/25286 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Visusti küla, 
Tapa-Tartu raudtee R18, Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Visusti küla, 
Tapa-Tartu raudtee R18 (Signalisatsioonisüsteemi hoone, Juurdepääsutee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27147169>  (menetlus nr: 
455664), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister